Soukromá armáda a vojenské organizace, bezpečnostní agentura

Databáze zájemců o práci u PMC

Soukromá armáda a vojenské organizace, bezpečnostní agentura

Příspěvekod Diamond » 27 led 2011, 23:20

Dobrý den,

jsem tu nový, tak mějte prosím strpení. Předem jsem si pročetl (většinu) z tohoto linku http://www.armyforum.cz/nejznamejsi-firmy-v-oboru-t10.html.

Chtěl bych se zepta na několik doplňujících informací, protože topic je celkem starý. Chtěl bych vědět jestli je v ČR někdo kdo takové lidi hledá a kdo dělá tuto práci. Dá se říct že jsem nováček protože jsem v armádě nebyl, z důvodu že neberou nikoho kdo nevýjde vojenskiu vysokou školu (momentálně).
Ale mám za sebou několik let thai boxu a krav maga, ale ani tak si nemyslím že jsem nějak "cvičený". Mluvím anglicky, umím zacházet se střelnou zbraní (pistole, brokovnice, kulovnice a plynovky...), řízení aut, sebeobrana, krav maga, atd...
I tak po zvážení všech faktorů mám zájem pracovat pro některou z těchto společností, pro ochranu V.I.P. lidí ve válečných a politicky nestálých zemích.

Otázky:
jsou tyto security společnosti ještě aktivní?
potřebuji SIA licence?
Co je přesně momentálě potřeba, nebo změnila se situace od roku 2009?
je tu někdo kdo tak pracuje?
Diamond

Re: Soukromá armáda a vojenské organizace, bezpečnostní agen

Příspěvekod MikeCZ » 27 bře 2011, 09:10

tak je pár http://closeprotection.cz/cz/?popup=1 http://www.o-d-g.eu/index.php jinak myslím že většina těch firem funguje neboť jsou konflikty na celém světě . :D
MikeCZ

Příspěvekod scorpio » 05 dub 2011, 13:13

Určitě fungují a fungovat budou, třeba v Adenském zálivu jsou jejich zaměstnanci taky velmi vytížení, ikdyž tam neprobíhá žádný ozbrojený konflikt ;)
Jen mám obavu, že většina PMCs požaduje praxi v armádě, nebo u policie.
scorpio

Příspěvekod Diamond » 17 dub 2011, 12:40